Що таке моніторинг у школі?
Освітній моніторинг - форма організації, збору, зберігання, обробки і розповсюдження інформації про діяльність освітньої системи, яка забезпечує безперервний аналіз стану системи і прогнозування її розвитку відповідно до запланованих результатами.
Що включає моніторинг?
Моніторинг — це комплексна система спостережень, збору, обробки, систематизації та аналізу інформації про стан навколишнього середовища, яка дає оцінку і прогнозує його зміни, розробляє обґрунтовані рекомендації для прийняття управлінських рішень.
Що таке моніторинг навчальних досягнень?
Серед усіх видів моніторингу для управління якістю освіти найважливішим для нашого навчального закладу є моніторинг навчальних досягнень – складова освітнього моніторингу, що забезпечує відстеження стану навчальних досягнень учнів, його прогнозування та вдосконалення.
Якість освіти – комплекс характеристик освітнього процесу, що визначають послідовне та практично ефективне формування компетентності та професійної свідомості. Це певний рівень знань і вмінь, розумового, фізичного й морального розвитку, якого досягли випускники освітнього закладу відповідно до запланованих цілей навчання і виховання.
Середній бал успішності.
Середній бал успішності розраховується за формулою: СБУ = (12 ⋅ n(12) + 11 ⋅ n(11) + 10 ⋅ n(10) + … + 2 ⋅ n(2) + 1 ⋅ n(1))/N, де n(12), n(11), n(10), …, n(2), n(1) – відповідно кількість оцінок 12 балів, 11 балів і т.д., N – кількість всіх оцінок.
Середній бал успішності по школі склав 7,66 балів. Решту результатів можна переглянути в галереї.
Ступінь навченості.
За основу ступеня навченості береться визначення академіка Б.П. Симонова. Оцінки високого рівня відповідають 100% навченості, оцінки достатнього рівня – 64%, оцінки середнього рівня – 36%, початкового рівня – 16%. Тоді ступінь навченості визначається за формулою: СНУ = ((n(в) ⋅ 1 + n(д) ⋅ 0,64 + n(с) ⋅ 0,36 + n(п) ⋅ 0,16)/N) ⋅ 100%, де n(в), n(д), n(с), n(п) – відповідно кількість учнів, які мають досягнення високого, джостатнього, середнього, початкового рівнів; N – загальна кількість учнів.
Згідно показника СНУ ступінь навченості поділяється на рівні:
0% – 44% – низький;
45% – 49% – середній;
50% – 74% – достатній;
75% – 100% – високий.
Даний показник обчислюється за результатами семестрового, річного оцінювання та за результатами підсумкових контрольних робіт кожного сместру. Результати по школі за І семестр можна переглянути в галереї.
Якість знань.
Коефіцієнт якості знань обчислюється за формулою: КЯЗ = ((n(в) + n(д))/N) ⋅ 100%. Даний показник обчислюється за результатами семестрового, річного оцінювання. За розрахунками коефіцієнт якості знань учнів школи на кінець І семестру склав 35%.
Якість знань обчислюється за формулою: ЯЗ = ((12 ⋅ n(12) + 11 ⋅ n(11) + … + 8 ⋅ n(8) + 7 ⋅ n(7))/12N) ⋅ 100%. Результати по школі можна переглянути в галереї.
Коефіцієнт результативності знань.
Коєфіцієнт результативності розраховується за формулою: КРЗ = ((12 ⋅ n(12) + 11 ⋅ n(11) + 10 ⋅ n(10) + … + 2 ⋅ n(2) + 1 ⋅ n(1))/12N) ⋅ 100%. Даний показник обчилюється за результатами моніторингових контрольних робіт. Результати в галереї.
Рівні навчальних досягнень учнів.
На початок навчального року в школі нараховувалось 105 учнів.